کارپوشه مالیاتی چیست

سوالات متداول
1- کارپوشه سامانه مودیان مالیاتی چیست؟ کارپوشه سامانه مودیان یکی از امکانات این سامانه است و تمامی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلفند جهت ثبت اطلاعات مالیاتی و ارسال صورت حساب های الکترونیک از آن استفاده نمایند. در واقع کارپوشه مالیاتی درگاهی میان مودیان و سازمان امور مالیاتی می باشد که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- آدرس سامانه کارپوشه مودیان مالیاتی چیست؟ مودیان مالیاتی به منظور ایجاد کارپوشه لازم است به سامانه سازمان امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir مراجعه نمایند که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- مراحل ایجاد و فعال سازی کارپوشه مودیان مالیاتی چیست؟ مودیان به منظور ایجاد و فعال سازی کارپوشه مالیاتی ابتدا باید نشانی my.tax.gov.ir را در مرورگر خود جست و جو و وارد این سامانه شوند که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره صفر تا صد نحوه آموزش کار با کار پوشه سامانه مودیان مالیاتی

برای مشاوره صفر تا صد نحوه آموزش کار با کار پوشه سامانه مودیان مالیاتی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

جواد 1403/07/09
نحوه تخصیص کارپوشه به مودیان مالیاتی چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. نحوه تخصیص کارپوشه به مودیان مالیاتی به این صورت است که سازمان امور مالیاتی برای تمامی اشخاصی که در اداره مالیاتی دارای پرونده مالیاتی هستند؛ به طور خودکار، در سامانه مودیان کارپوشه مالیاتی تشکیل می دهد
هوشنگ 1403/07/03
سامانه کارپوشه مودیان مالیاتی چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. تمامی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلفند جهت ثبت اطلاعات مالیاتی و ارسال صورت حساب های الکترونیک از آن استفاده نمایند




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب