حسابرسی مالیاتی چیست

سوالات متداول
1- حسابرسی مالیاتی چیست؟ حسابرسی مالیاتی به فرایندی گفته می شود که در آن صحت و درستی اسناد و مدارک مالی مورد بررسی قرار گرفته و بر نحوه رعایت قوانین مالیاتی نظارت می شود که توضیحات بیشتر در متن مقاله موجود است.
2- انواع حسابرسی مالیاتی چیست؟ حسابرسی اداری، حسابرسی میدانی، حسابرسی بازرسی و حسابرسی میدانی از انواع حسابرسی مالیاتی محسوب می شوند که توضیحات بیشتر در متن مقاله موجود است.
3- مدارک لازم برای حسابرسی مالیاتی چیست؟ لیست کامل صورت های سود و زیان، ترازنامه و اظهار نامه ها، لیست دفاتر قانونی، لیست واردات و صادرات، لیست قرارداد های خرید و اجاره، اسناد مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و... از جمله مدارک لازم برای حسابرسی مالیاتی به شمار می آیند که توضیحات بیشتر در متن مقاله موجود است.

برای مشاوره مراحل حسابرسی مالیاتی

برای مشاوره مراحل حسابرسی مالیاتی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

نگار 1403/07/14
حسابرسی مالیاتی چه مواردی را بررسی می‌ کند
پاسخ مشاور: باسلام.  میزان درآمد و هزینه ها،  دارایی های ثابت و  معامله ها و مبادلات با اشخاص ثالث و... که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
هاتفی 1403/07/02
انواع حسابرسی مالیاتی چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. پرداخت هزینه های گمرکی، اخذ مجوزهای لازم، دریافت کد فعالسازی برای ریجستر کردن گوشی و ثبت کد فعال سازی پیامک شده در سامانه همتا از جمله شرایط واردات گوشی به ایران محسوب می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.  
سبحان 1403/06/27
مدارک لازم برای حسابرسی مالیاتی چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. لیست کامل صورت های سود و زیان، ترازنامه و اظهار نامه ها، لیست دفاتر قانونی، لیست واردات و صادرات، لیست قرارداد های خرید و اجاره، اسناد مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد و... از جمله مدارک لازم برای حسابرسی مالیاتی به شمار می آیند که توضیحات بیشتر در متن مقاله موجود است.  




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب