مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی

سوالات متداول
1- مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی چیست؟ مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی به مجوزهایی اطلاق می شود که به منظور نظارت بر فعالیت های تبلیغاتی، جلوگیری از انتشار تبلیغات غیر قانونی و همچنین حفظ حقوق مصرف کنندگان صادر می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- نشانی سامانه صدور مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی چیست؟ در حال حاضر؛ متقاضیان به منظور ثبت درخواست صدور مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی لازم است به درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir مراجعه نمایند که برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- مدارک لازم جهت اخذ مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی چیست؟ عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، تصویر مدرک تحصیلی، تصویر صفحات شناسنامه و... از جمله مدارک لازم جهت اخذ مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی می باشند که برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره اخذ مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی

برای مشاوره اخذ مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هوتن 1403/07/07
سامانه صدور مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی همون درگاه ملی مجوزهاست؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.
حسن 1403/06/21
مدارک لازم جهت اخذ مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، تصویر مدرک تحصیلی، تصویر صفحات شناسنامه و... از جمله مدارک لازم جهت اخذ مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی می باشند که برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.  
لادن 1403/06/17
شرایط صدور مجوز فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. تابعیت ایران، اهلیت قانونی و نداشتن سوء شهرت و سابقه مؤثر کیفری از جمله این شرایط است.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب