وام احداث گلخانه

سوالات متداول
1- نشانی سامانه ثبت نام وام احداث گلخانه چیست؟ متقاضیان به منظور ثبت نام وام احداث گلخانه لازم است به سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری (سیتا) به نشانی cita.maj.ir مراجعه نمایند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- شرایط دریافت وام احداث گلخانه چیست؟ حداقل سن 18 سال برای متقاضی، دارا بودن مدرک تحصیلی بالای دیپلم برای متقاضی، اخذ مجوزهای قانونی و گواهی نامه های بهداشتی، ارائه ضمانت های مناسب به بانک مانند ضامن یا وثیقه، ارائه مجوز فعالیت (پروانه کسب) در زمینه کشاورزی از جمله شرایط دریافت وام احداث گلخانه محسوب می شوند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- مدارک لازم برای اخذ وام احداث گلخانه چیست؟ مدارک هویتی کشاورز (اعم از شناسنامه و کارت ملی)، مدارک مرتبط با محل احداث گلخانه، مدارک مرتبط با وثیقه و ضامن ها و اخذ مجوز های لازم از مراجعه ذی صلاح از جمله مدارک لازم برای اخذ وام احداث گلخانه به شمار می آیند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره جزئیات ثبت نام وام احداث گلخانه

برای مشاوره جزئیات ثبت نام وام احداث گلخانه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هستی 1403/06/21
نشانی سامانه ثبت نام وام احداث گلخانه چیست؟
پاسخ مشاور: باسلام. متقاضیان به منظور ثبت نام وام احداث گلخانه لازم است به سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری (سیتا) به نشانی cita.maj.ir مراجعه نمایند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
قادری 1403/06/13
مبلغ وام احداث گلخانه چه قدره؟.
پاسخ مشاور: باسلام. به طور کلی، مبلغ وام گلخانه به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال محروم یا غیرمحروم بودن منطقه محل احداث گلخانه و همچنین هیدروپونیک و یا غیر هیدروپونیک بودن گلخانه از جمله عوامل تاثیرگذار در مبلغ وام گلخانه در سال ۱۴۰۳ به شمار می آید. 
شیما 1403/05/29
مدارک لازم برای اخذ وام احداث گلخانه چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. مدارک هویتی کشاورز (اعم از شناسنامه و کارت ملی)، مدارک مرتبط با محل احداث گلخانه، مدارک مرتبط با وثیقه و ضامن ها و اخذ مجوز های لازم از مراجعه ذی صلاح از جمله مدارک لازم برای اخذ وام احداث گلخانه به شمار می آیند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
حسین 1403/05/24
شرایط دریافت وام احداث گلخانه چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. حداقل سن 18 سال برای متقاضی، دارا بودن مدرک تحصیلی بالای دیپلم برای متقاضی، اخذ مجوزهای قانونی و گواهی نامه های بهداشتی، ارائه ضمانت های مناسب به بانک مانند ضامن یا وثیقه، ارائه مجوز فعالیت (پروانه کسب) در زمینه کشاورزی از جمله شرایط دریافت وام احداث گلخانه محسوب می شوند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب