کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی

سوالات متداول
1- کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی چیست؟ کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی و شرکت ها، از جمله کارت های بانکی است که توسط بانک ها و موسسات اعتباری صادر و امکان دسترسی به موجودی حساب جاری یا پس انداز ریالی شرکت ها و سازمان ها را برای اشخاصی که دارای امضای مجاز شرکت می باشند؛ فراهم می سازد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- شرایط دریافت کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی چه می باشد؟ اساسنامه شرکت و آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی از جمله شرایط دریافت کارت برداشت ریالی می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- مراحل و نحوه درخواست صدور کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی چیست؟ به این منظور، امضاء دار مجاز شرکت، می بایست به همراه مدارک لازم به صورت حضوری به بانکی که قصد دریافت کارت برداشت ریالی از آن را دارد، مراجعه نموده و درخواست خود را نزد شعبه بانک ثبت نماید که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره صدور کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی

برای مشاوره صدور کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

اصغر 1403/06/20
شرایط دریافت کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی چیاست؟
پاسخ مشاور: اساسنامه شرکت و آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی از جمله شرایط دریافت کارت برداشت ریالی می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
حسن 1403/06/10
مراحل و نحوه درخواست صدور کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی اینترنتیه؟
پاسخ مشاور: باسلام.خیر
سبحان 1403/05/25
دریافت کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی چه شرایطی داره؟
پاسخ مشاور: باسلام. اساسنامه شرکت و آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی از جمله شرایط دریافت کارت برداشت ریالی می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
جواد 1403/05/20
نحوه درخواست صدور کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. به این منظور، امضاء دار مجاز شرکت، می بایست به همراه مدارک لازم به صورت حضوری به بانکی که قصد دریافت کارت برداشت ریالی از آن را دارد، مراجعه نموده و درخواست خود را نزد شعبه بانک ثبت نماید که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب