کارت پیمانکاری شهرداری

سوالات متداول
1- کارت پیمانکاری شهرداری چیست؟ کارت پیمانکاری شهرداری کارتی است که نشان می دهد که پیمانکار، شایستگی و صلاحیت لازم برای همکاری در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی با شهرداری‌ را دارد که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.
2- شرایط اخذ کارت پیمانکاری شهرداری برای اشخاص حقیقی چیست؟ داشتن کارت پایان خدمت و مدرک کارشناسی از جمله شرایط اخذ کارت پیمانکاری شهرداری برای اشخاص حقیقی است که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.
3- شرایط تمدید کارت پیمانکاری شهرداری چیست؟ کسب حداقل ۳/۲ (دو سوم) امتیاز برای اعضای هیات مدیره شرکت های پیمانکاری از جمله شرایط تمدید کارت پیمانکاری شهرداری است که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.

برای مشاوره جزئیات ثبت نام کارت پیمانکاری شهرداری

برای مشاوره جزئیات ثبت نام کارت پیمانکاری شهرداری

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سهرابی 1403/06/15
مدارک لازم برای اخذ کارت پیمانکاری شهرداری اشخاص حقیقی و حقوقی چیاست؟
پاسخ مشاور: باسلام. ارائه فهرست مدیران و دو نفر از اعضای هیات مدیره شرکت پیمانکاری و ارائه مدارک شناسایی و تحصیلی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره از جمله این مدارک است.
حسین 1403/06/05
سامانه ثبت نام کارت پیمانکاری شهرداری چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. در خصوص سامانه ثبت نام کارت پیمانکاری شهرداری باید گفت که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیاری از ارگان ها، برای تسهیل در ارائه خدمات غیر حضوری، سامانه های الکترونیک بسیاری را راه اندازی کرده اند. از طرفی برخی از شهرداری ها در سایت خود، امکان اخذ کارت پیمانکاری فراهم آوردند که از جمله آن ها می توان به شهرداری تهران اشاره نمود. 
حسن 1403/05/22
شرایط تمدید کارت پیمانکاری شهرداری چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. کسب حداقل ۳/۲ (دو سوم) امتیاز برای اعضای هیات مدیره شرکت های پیمانکاری از جمله شرایط تمدید کارت پیمانکاری شهرداری است که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.  
یسنا 1403/05/17
دریافت رتبه از سامانه ساجات چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب