استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

سوالات متداول
1- سامانه استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری چیست؟ سامانه استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، همان سایت ساجار به آدرس اینترنتی sajar.mporg.ir می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- روش های استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری چه می باشد؟ روش های استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری شامل شامل جست و جوی ساده، جست و جوی پیشرفته و نیز، جست و جو با چند نوع گواهینامه می گردد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- مراحل و نحوه استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری چگونه است؟ به منظور استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از سایت ساجار، متقاضی در ابتدا، می بایست نشانی این سایت به آدرس sajar.mporg.ir را در مرورگر خود جست و جو نموده و به صفحه اصلی این سایت وارد شود که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره نحوه استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

برای مشاوره نحوه استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هما 1403/06/07
استعلام از این سایت نیازمند ثبت نامه؟
پاسخ مشاور: باسلام. خیر.
رضا 1403/05/25
روش های استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. روش های استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری شامل شامل جست و جوی ساده، جست و جوی پیشرفته و نیز، جست و جو با چند نوع گواهینامه می گردد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
علی 1403/05/13
استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از ساجاره؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.
یاوری 1403/05/09
استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از کدوم سایته؟
پاسخ مشاور: باسلام. سامانه استعلام گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، همان سایت ساجار به آدرس اینترنتی sajar.mporg.ir می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب