تفاوت بیمه اختیاری 27 درصد با 18 درصد تامین اجتماعی

سوالات متداول
1- تفاوت بیمه اختیاری ۲۷ درصد با ۱۸ درصد در مزایا و معایب چیست؟ بیمه 27 شامل خدمات مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی، فوت قبل از بازنشستگی، پروتز، اروتز، خدمات کفن و دفن و.. می شود. در مقابل، بیمه مشاغل آزاد 18 درصد تنها شامل خدمات بازنشستگی، فوت و کار افتادگی می باشد که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- تفاوت بیمه ۱۸ درصد با ۲۷ درصد در شرایط دریافت چیست؟ برای استفاده از بیمه مشاغل آزاد شخص حتما باید مشغول به کاری باشد در حالی که چنین شرطی برای دریافت بیمه 27 درصد وجود ندارد که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- تفاوت بیمه ۱۸ درصد با ۲۷ درصد در مدارک لازم برای ثبت نام چه می باشد؟ بر خلاف بیمه 18 درصد، ارائه مدرکی مبنی بر پرداخت حداقل یک ماه حق بیمه برای ثبت نام بیمه 27 درصد ضروری می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره تفاوت بیمه اختیاری 27 درصد با 18 درصد تامین اجتماعی

برای مشاوره تفاوت بیمه اختیاری 27 درصد با 18 درصد تامین اجتماعی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هانیه 1403/06/05
افراد تحت پوشش بیمه ۱۸ درصد حق بیمه کمتری را پرداخت میکنن یا 27 درصد؟
پاسخ مشاور: باسلام. 18 درصد
یاور 1403/05/24
تفاوت بیمه اختیاری ۲۷ درصد با ۱۸ درصد در مزایا و معایب چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بیمه 27 شامل خدمات مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی، فوت قبل از بازنشستگی، پروتز، اروتز، خدمات کفن و دفن و.. می شود. در مقابل، بیمه مشاغل آزاد 18 درصد تنها شامل خدمات بازنشستگی، فوت و کار افتادگی می باشد که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
خادمی 1403/05/11
تفاوت بیمه 18 درصد با ۲۷ درصد در مدارک لازم برای ثبت نام چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بر خلاف بیمه 18 درصد، ارائه مدرکی مبنی بر پرداخت حداقل یک ماه حق بیمه برای ثبت نام بیمه 27 درصد ضروری می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
نگار 1403/05/06
تفاوت بیمه 18 درصد با ۲۷ درصد در شرایط دریافت چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. برای استفاده از بیمه مشاغل آزاد شخص حتما باید مشغول به کاری باشد در حالی که چنین شرطی برای دریافت بیمه 27 درصد وجود ندارد که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب