سامانه تدارکات الکترونیکی دولت setadiran.ir

سوالات متداول
1- سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) چیست؟ سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، سیستم جامعی به منظور انجام معاملات (اعم از خرید، مناقصه و مزایده) دستگاه های اجرایی به صورت اینترنتی می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- آدرس الکترونیکی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت چه می باشد؟ سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی اینترنتی setadiran.ir در خدمت متقاضیان می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- مراحل و نحوه ثبت نام غیرحضوری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) چگونه است؟ متقاضیان به منظور ثبت نام در سایت ستاد ایران، ابتدا، می بایست نشانی اینترنتی setadiran.ir را در مرورگر خود جست و جو نموده و گزینه ثبت نام تامین کننده/ مزایده گر/مناقصه گر را انتخاب نمایند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره جزئیات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

برای مشاوره جزئیات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

مرادی 1403/05/30
اطلاع از تعداد معلاملات انجام گرفته از کدوم قسمته؟
پاسخ مشاور: باسلام. از داشبور هوش هیجانی
راضیه 1403/05/20
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، سیستم جامعی به منظور انجام معاملات (اعم از خرید، مناقصه و مزایده) دستگاه های اجرایی به صورت اینترنتی می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
سبحان 1403/05/07
نحوه ورود به سامانه مناقصات و مزایدات تدارکات الکترونیکی دولت چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. متقاضیان به منظور ثبت نام در سایت ستاد ایران، ابتدا، می بایست نشانی اینترنتی setadiran.ir را در مرورگر خود جست و جو نموده و گزینه ثبت نام تامین کننده/ مزایده گر/مناقصه گر را انتخاب نمایند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
خادمی 1403/05/02
ادرس سامانه تدارکات الکترونیکی دولت چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام.  setadiran.ir




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب