نرم افزار مالیات من

سوالات متداول
1- نرم افزار مالیات من چیست؟ این نرم افزار، امکان دسترسی آنلاین به خدمات الکترونیکی و برخط این سازمان نظیر دسترسی به پرونده های الکترونیکی مودیان، استعلام و پرداخت بدهی‌ ها و... را از طریق گوشی های تلفن همراه فراهم نموده است که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- امکانات برنامه مالیات من چه می باشد؟ نمایش کلیه پرونده های ثبت نامی مودی به همراه اطلاعات آنها از جمله اطلاعات عمومی پرونده، وضعیت پرونده ثبت نام، اطلاعات پرونده مالیاتی متصل به ثبت نام، اعضاء و شرکاء ثبتی و پرداخت ها و قبوض الکترونیک پرداختی (وصول شده و نشده) از جمله امکانات و خدمات متعدد برنامه مالیات من می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.
3- دانلود نرم افزار مالیات برای ios امکان پذیر می باشد؟ نرم افزار مالیات من در حال حاضر تنها برای تلفن های هوشمند اندرویدی، در سطح کشور ایجاد گردیده و متقاضیان دارای تلفن هوشمند با سیستم عامل ios امکان دانلود و نصب این برنامه را نخواهند داشت که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.

برای مشاوره نرم افزار مالیات من

برای مشاوره نرم افزار مالیات من

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

رضا 1403/05/24
دانلود نرم افزار مالیات برای کامپیوتر ممکنه؟
پاسخ مشاور: باسلام. خیر.
زهرا 1403/05/13
دانلود نرم افزار مالیات برای ios ممکنه؟
پاسخ مشاور: باسلام. خیر.
نیما 1403/05/02
لیست اظهارنامه های ارسالی رو میشه در این برنامه دید؟
پاسخ مشاور: باسلام. خیر.
لاله 1403/04/24
نرم افزار مالیات من چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. این نرم افزار، امکان دسترسی آنلاین به خدمات الکترونیکی و برخط این سازمان نظیر دسترسی به پرونده های الکترونیکی مودیان، استعلام و پرداخت بدهی‌ ها و... را از طریق گوشی های تلفن همراه فراهم نموده است که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب