استعلام شرکت های فاقد اعتبار

سوالات متداول
1- سامانه استعلام شرکت های فاقد اعتبار چیست؟ سامانه استعلام شرکت های فاقد اعتبار مالیاتی، به نشانی tax.gov.ir می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.
2- مراحل و نحوه استعلام لیست شرکت ها و مودیان فاقد اعتبار چگونه است؟ در توضیح مراحل و نحوه استعلام لیست شرکت ها و مودیان فاقد اعتبار می بایست بیان نمود که در ابتدا، متقاضی می بایست نشانی اینترنتی tax.gov.ir را در مرورگر خود وارد نموده از بخش سایر خدمات، استعلام شرکت های فاقد اعتبار را برگزیند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- برای استعلام شرکت های فاقد اعتبار چه اطلاعاتی مورد نیاز می باشد؟ برای استعلام شرکت های فاقد اعتبار داشتن شناسه ملی شرکت کفایت می کند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره نحوه استعلام شرکت های فاقد اعتبار مالیاتی

برای مشاوره نحوه استعلام شرکت های فاقد اعتبار مالیاتی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سینا 1403/04/16
معامله با شرکت های بلک لیست دارایی چه حکمی داره؟
پاسخ مشاور: باسلام. به منظور پاسخگویی به پرسش فوقو حکم معامله با شرکت های بلک لیست دارایی، می بایست به دستورالعمل رسیدگی به صورت‌ حساب‌ های غیرواقعی؛ مراجعه شود. مطابق با این دستورالعمل «هرگاه بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده توسط مودیان واقعی (خریدار و فروشنده) یا مودیان فاقد اعتبار مالیاتی (مودیان صوری به عنوان خریدار یا فروشنده) یا اطلاعات واصله از سایر اشخاص مشخص شود؛ مودی واقعی نسبت به خرید از مودیان فاقد اعتبار مالیاتی (مودیان صوری) یا فروش به آن ها اقدام کرده است، ادارات امور مالیاتی مکلفند نسبت به عدم پذیرش اعتبار مالیاتی خرید (خرید از مودیان فاقد اعتبار مالیاتی) اقدام کنند.  
جواد 1403/04/04
سامانه استعلام شرکت های فاقد اعتبار چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. سامانه استعلام شرکت های فاقد اعتبار مالیاتی، به نشانی tax.gov.ir می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.
نگار 1403/03/27
نحوه استعلام لیست شرکت ها و مودیان فاقد اعتبار چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. از سایت تکس




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب