استرداد جرایم مالیاتی

سوالات متداول
1- آیا اضافه جریمه پرداختی به مالیات قابل استرداد است؟ بله؛ بر اساس قوانین و مقررات این حوزه در مواردی که اصل مالیات قابل استرداد تشخیص داده شود، استرداد جرایم متعلقه نیز امکان پذیر می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- شرایط استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی چیست؟ تشخیص قابل استرداد بودن اصل مالیات، اثبات من غیر حق بودن مطالبه اصل مالیات، درخواست از جانب مودی و همچنین قبولی درخواست از جانب سازمان امور مالیاتی کشور از جمله شرایط استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی به شمار می آید که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- نحوه استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی به چه صورت است؟ نحوه استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی؛ به این صورت است که متقاضی ابتدا می بایست درخواستی مبنی بر استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق تنظیم و به سازمان امور مالیاتی تقدیم نماید که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.

برای مشاوره استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده

برای مشاوره استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

اصغر 1403/04/21
بخشنامه موضوع استرداد جرایم مالیاتی که من غیر حق از مودی دریافت شده به بیان چه موضوعی پرداخته؟
پاسخ مشاور: باسلام. بخشنامه مذکور در تاریخ 1403/02/10 و در راستای اجرای دادنامه شماره 2080 دیوان عدالت اداری تنظیم شده است. بر اساس این بخشنامه، سازمان امور مالیاتی مکلف است در خصوص استرداد جرایم مالیاتی که من غیر حق از مودی دریافت شده است؛ نسبت به استرداد جرایم مالیاتی به درخواست مودی و یا منظور کردن اضافه جریمه پرداختی مالیات را به حساب مالیات دوره با دوره های بعدی اقدام نماید.  
نیما 1403/04/11
استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی حضوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.
هانیه 1403/03/27
نحوه استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی به چه صورته؟
پاسخ مشاور: باسلام. نحوه استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی؛ به این صورت است که متقاضی ابتدا می بایست درخواستی مبنی بر استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق تنظیم و به سازمان امور مالیاتی تقدیم نماید که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.  
نازی 1403/03/24
شرایط استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی رو توضیح میدین
پاسخ مشاور: باسلام. تشخیص قابل استرداد بودن اصل مالیات، اثبات من غیر حق بودن مطالبه اصل مالیات، درخواست از جانب مودی و همچنین قبولی درخواست از جانب سازمان امور مالیاتی کشور از جمله شرایط استرداد جرایم مالیاتی دریافت شده من غیر حق از مودی به شمار می آید که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب