گروه بندی مشاغل مالیاتی ۱۴۰۳

سوالات متداول
1- گروه بندی مشاغل مالیاتی اشخاص حقیقی 1403 به چه صورت است؟ اشخاص حقیقی صاحبان مشاغل بر اساس شاخص ها و معیار هایی از قبیل نوع و حجم فعالیت به 3 گروه تقسیم می شوند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- گروه بندی مشاغل مالیاتی اشخاص حقوقی 1403 به چه صورت است؟ گروه بندی مالیاتی تنها برای اشخاص حقیقی پیش بینی شده است و اشخاص حقوقی مشمول گروه بندی مشاغل مالیاتی نمی باشند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- تکالیف مالیاتی اشخاص گروه اول مشاغل مالیاتی چیست؟ صاحبان مشاغلی که در گروه اول قرار می گیرند؛ مکلف به نگهداری دفاتر روزنامه و کل یا سایر دفاتر و همچنین صورتحساب سود و زیان و ترازنامه می باشند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره اطلاع از گروه های مالیاتی 1403 

برای مشاوره اطلاع از گروه های مالیاتی 1403 

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هدی 1403/04/04
تکالیف مالیاتی اشخاص گروه اول مشاغل مالیاتی چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. صاحبان مشاغلی که در گروه اول قرار می گیرند؛ مکلف به نگهداری دفتر روزنامه و کل یا سایر دفاتر حسب مورد دستی یا ماشینی (مکانیزه-الکترونیکی) می باشند. لازم به ذکر است صورتحساب سود و زیان و ترازنامه از دیگر مدارکی است که این گروه موظف به نگهداری و بایگانی کردن آن می باشند.
مریم 1403/03/24
گروه بندی مشاغل مالیاتی اشخاص حقیقی 1403 به چه صورت است؟
پاسخ مشاور: باسلام. اشخاص حقیقی صاحبان مشاغل بر اساس شاخص ها و معیار هایی از قبیل نوع و حجم فعالیت به 3 گروه تقسیم می شوند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
تینا 1403/03/10
گروه بندی مشاغل مالیاتی اشخاص حقوقی 1403 به چه صورته؟
پاسخ مشاور: باسلام. گروه بندی مالیاتی تنها برای اشخاص حقیقی پیش بینی شده است و اشخاص حقوقی مشمول گروه بندی مشاغل مالیاتی نمی باشند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
نیما 1403/03/05
نحوه تشخیص گروه مالیاتی چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. به سایت tax.gov.ir/action/do/groupselector مراجعه نمایید.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب