ثبت شرکت خدمات خودرو

سوالات متداول
1- شرکت خدمات خودرو و اتومبیل چیست؟ شرکت خدمات خودرو و اتومبیل شرکتی است که زمینه فعالیت آن تشخیص و رفع هرگونه نقص و خرابی در خودرو و اتومبیل می باشد. در واقع شرکت خدمات خودرو و و اتومبیل شرکتی است که خدماتی متعددی را در امور مرتبط با خودرو و اتومبیل ارائه می دهد که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- شرایط تاسیس و ثبت شرکت سهامی خاص خدمات خودرو و اتومبیل چیست؟ شرایط تشکیل شرکت خدمات خودرو و اتومبیل در قالب سهامی خاص عبارت است از: 1- وجود حداقل سه نفر عضو 2- وجود حداقل دو بازرس 3- حداقل یک میلیون ریال سرمایه اولیه 4- پرداخت حداقل 35 درصد سرمایه اولیه به صورت نقدی که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- هزینه ثبت و تاسیس شرکت خدمات خودرویی چقدر است؟ علاوه بر سرمایه اولیه، ثبت شرکت خدمات خودرویی مستلزم پرداخت هزینه هایی چون هزینه مالیاتی و ابطال تمبر، هزینه ورود سیستمی اوراق تنظیم شده و.... می باشد که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره مدارک و شرایط ثبت شرکت خدمات خودرو 

برای مشاوره مدارک و شرایط ثبت شرکت خدمات خودرو 

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

لاله 1403/02/20
مدارک لازم جهت تاسیس و ثبت شرکت خدمات خودرو و اتومبیل چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. مدارک لازم جهت تاسیس و ثبت شرکت خدمات خودرو و اتومبیل در قالب شرکت سهامی خاص عبارت اند از: 1- کپی مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضا) 2- اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری 3- اقرار نامه امضا شده 4- دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی شرکت با امضا سهامداران 5- اخذ مجوز ای لازم 6- ارائه وکالت نامه در صورت وجود وکیل.   
علی 1403/02/09
شرکت نامه در چند نسخه باید باشه؟
پاسخ مشاور: باسلام. در دونسخه
سلطان 1403/02/04
سامانه ثبت شرکت خدمات خودرو و اتومبیل چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. سامانه ثبت شرکت ها




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب