ثبت گواهی امضا برای ثبت شرکت

سوالات متداول
1- آیا استفاده از امضای الکترونیک در ثبت شرکت ها الزامی است؟ بله؛ به موجب بخشنامه الزامی شدن استفاده از امضای الکترونیک در ثبت شرکت ها استفاده از امضای الکترونیک در خدمات ثبت شرکت ها الزامی می باشد که جزئیات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- مراحل و نحوه دریافت گواهی امضا برای ثبت شرکت به چه صورت است؟ مراحل و نحوه دریافت گواهی امضا برای ثبت شرکت به دو صورت الکترونیکی و سنتی انجام می گیرد که توضیحات بیشتر در این خصوص، در متن مقاله بیان گردیده است.
3- نحوه درج امضا الکترونیک در اداره ثبت شرکت چگونه است؟ به منظور درج امضا الکترونیک در اداره ثبت شرکت ها، صاحب امضا دفتر قانونی شرکت لازم است پس از تایید گواهی تاسیس شرکت، در بخش درون سازمانی به سامانه ثبت شرکت ها مراجعه کند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره نحوه ثبت گواهی امضا الکترونیک برای ثبت شرکت

برای مشاوره نحوه ثبت گواهی امضا الکترونیک برای ثبت شرکت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سبحان 1403/02/08
نحوه درج امضا به چه نحویه؟
پاسخ مشاور: باسلام. به منظور درج امضا الکترونیک در اداره ثبت شرکت ها، صاحب امضا دفتر قانونی شرکت لازم است پس از تایید گواهی تاسیس شرکت، در بخش درون سازمانی به سامانه ثبت شرکت ها مراجعه کند که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
نگار 1403/01/27
نحوه دریافت گواهی امضا برای ثبت شرکت چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. به سامانه ثبت شرکت ها مراجعه کنید.
جواد 1403/01/15
مراحل و نحوه دریافت گواهی امضا برای ثبت شرکت چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. مراحل و نحوه دریافت گواهی امضا برای ثبت شرکت به دو صورت الکترونیکی و سنتی انجام می گیرد که توضیحات بیشتر در این خصوص، در متن مقاله بیان گردیده است.  
علی 1403/01/09
استفاده از امضای الکترونیک در ثبت شرکت‌ ها الزامیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب