ثبت صندوق قرض الحسنه

سوالات متداول
1- ثبت و تاسیس صندوق قرض الحسنه از کدام سامانه انجام می شود؟ برای ثبت موسسه قرض الحسنه می توان از طریق سایت ثبت شرکت ها به نشانی irsherkat.ssaa.ir اقدام نمود که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- شرایط جدید تاسیس صندوق‌ های قرض‌ الحسنه چه می باشد؟ نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر و برخورداری از صلاحیت فردی برای موسسین از جمله شرایط تاسیس صندوق قرض الحسنه می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- مدارک لازم برای ثبت موسسه قرض الحسنه چیست؟ گواهی عدم سوء پیشینه و صورتجلسه مجمع عمومی موسس از جمله مدارک لازم برای ثبت موسسه قرض الحسنه است که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره نحوه تاسیس و ثبت صندوق قرض الحسنه

برای مشاوره نحوه تاسیس و ثبت صندوق قرض الحسنه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

نجفی 1403/01/06
شرایط جدید تاسیس صندوق‌ های قرض‌ الحسنه چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام.نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر و برخورداری از صلاحیت فردی برای موسسین از جمله شرایط تاسیس صندوق قرض الحسنه می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.  
مهدیه 1402/12/21
هزینه لازم و حداقل سرمایه برای تاسیس صندوق قرض الحسنه چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی و تاسیس صندوق قرض الحسنه تک شعبه ای کوچک سه میلیارد ریال می باشد. این عدد برای صندوق های قرض الحسنه متوسط حداقل ده میلیارد ریال و در نهایت برای صندوق های بزرگ مبلغ حداقل سی میلیارد ریال می باشد.
نگار 1402/12/09
سامانه ثبت صندوق قرض الحسنه همون سامانه ثبت شرکت هاست؟
پاسخ مشاور: با سلام. بله.
نگار 1402/12/07
گواهی عدم سوء پیشینه هم لازمه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب