مدیر عامل شرکت

سوالات متداول
1- تعریف مدیر عامل شرکت چیست؟ مدیر عامل به عنوان بالا ترین رده اجرایی در یک شرکت تجاری شناخته می شود که وظیفه اصلی او گسترش و اجرای استراتژی‌ ها و تصمیمات مهم شرکت است که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
2- آیا مدیر عامل شرکت باید سهامدار باشد؟ خیر، مدیر عامل شرکت می تواندخارج از سهامداران انتخاب شود که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.
3- نحوه انتخاب و عزل مدیر عامل شرکت سهامی خاص چگونه است؟ نحوه انتخاب و عزل مدیر عامل شرکت سهامی خاص با هیات مدیره شرکت می باشد که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره اطلاع از شرایط و اختیارات مدیر عامل شرکت

برای مشاوره اطلاع از شرایط و اختیارات مدیر عامل شرکت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

خادمی 1402/11/04
تفاوت مدیر کل با مدیر عامل چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. مدیر کل در تصمیم گیری ها شرکت می کند؛ اما در عملی کردن آن به تنهایی نقشی ندارد؛ اما مدیر عامل می تواند بهترین تصمیمات را اتخاذ نماید و مسئولیت هدایت عملیات سازمان وظیفه او می باشد. تمرکز مدیر عامل معطوف به سیاست های شرکت است و نماینده آن شرکت می باشد و در جلسات مختلف شرکت می کند، اما اگر مدیر کل وظیفه اجرای استراتژی های مهم شرکت را بر عهده داشته باشد، معمولا در جلسات مختلف خارج از سازمان دخالت نخواهد کرد.  
هما 1402/10/26
اشخاص محجور می تونن مدیرعامل بشن؟
پاسخ مشاور: با سلام. خیر.
هستی 1402/10/12
آیا مدیر عامل شرکت باید سهامدار باشد ؟
پاسخ مشاور: با سلام.خیر نیازی نیست.
حامد 1402/10/09
مدیر عامل شرکت کیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. مدیر عامل به عنوان بالا ترین رده اجرایی در یک شرکت تجاری شناخته می شود که وظیفه اصلی او گسترش و اجرای استراتژی‌ ها و تصمیمات مهم شرکت است که توضیحات بیشتر در متن مقاله بیان شده است.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب