تغییر حق امضا شرکت

سوالات متداول
1- شرایط تغییر حق امضا شرکت چیست؟ تصویب مجمع عمومی فوق العاده و ثبت تغییر صاحب حق امضا در اداره ثبت شرکت ها، از جمله شرایط تغییر حق امضا در شرکت می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
2- آیا تغییر حق امضا در شرکت تجاری ممکن است؟ یکی از اقدامات متداولی که شرکت ها در طول حیات خود انجام می دهند، تغییر حق امضا است و این امر با منع قانونی مواجه نمی باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
3- مراحل و نحوه تغییر حق امضا شرکت چگونه است؟ به منظور تغییر حق امضا شرکت ابتدا می بایست مجمع عمومی فوق العاده برگزار شود و در این مجمع صورت جلسه ای تنظیم شود که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره نحوه تغییر حق امضا شرکت

برای مشاوره نحوه تغییر حق امضا شرکت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هما 1402/10/09
استعلام تغییر حق امضا شرکت چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام.  با مراجعه به سایت روزنامه رسمی
علی 1402/09/30
آیا تغییر حق امضا در شرکت تجاری ممکن است؟
پاسخ مشاور: با سلام. بله.
الهه 1402/09/16
کپی روزنامه رسمی هم لازمه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.
عارف 1402/09/12
شرایط تغییر حق امضا شرکت چیه؟
پاسخ مشاور: با سلام. شایان ذکر است از آنجا که تغییر حق امضا در شرکت جزو تغییرات مندرج در اساسنامه می باشد، این تغییر باید در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد. همچنین به منظور ثبت صورت جلسه تغییر حق امضا شرکت نباید هیچ بدهی به روزنامه رسمی و کثیرالانتشاری که آگهی های شرکت در آن درج می شود و همچنین بدهی مالیاتی برای شرکت و مدیران قدیم و جدید تعیین سمت شده وجود داشته باشد.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب