ثبت شرکت در گرجستان

سوالات متداول
1- شرایط تاسیس و ثبت شرکت ایرانی در گرجستان چیست؟ ارائه مدارک شرکت در اداره ثبت عمومی گرجستان و افتتاح حساب بانکی از جمله شرایط تاسیس و ثبت شرکت ایرانی در گرجستان می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
2- مدارک لازم برای ثبت شرکت ایرانی در گرجستان چه می باشد؟ رسید تایید پرداخت هزینه ثبت نام و فرم درخواست ثبت شرکت از جمله مدارک لازم برای ثبت شرکت ایرانی در گرجستان می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
3- مزایای ثبت شرکت در گرجستان چیست؟ سهولت شروع کسب‌ و کار و ثبت شرکت برای افراد غیرمقیم از مزایای ثبت شرکت در گرجستان می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره نحوه تاسیس و ثبت شرکت در گرجستان

برای مشاوره نحوه تاسیس و ثبت شرکت در گرجستان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

علی 1402/10/02
مزایا ثبت شرکت در این کشور چیه؟
پاسخ مشاور: با سلام. سهولت شروع کسب‌ و کار و ثبت شرکت برای افراد غیرمقیم از مزایای ثبت شرکت در گرجستان می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
هدی 1402/09/22
افتتاح حساب بانکی به نام شرکت هم لازمه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.
رضا 1402/09/12
چگونه در گرجستان ثبت شرکت کنم؟
پاسخ مشاور: با سلام. در ابتدا شخص می بایست ساختار شرکت را بسته به هدف خود انتخاب کند که رایج ترین اشکال ساختار کسب و کار  در گرجستان شامل شرکت سهامی، مشارکت، شرکت با مسئولیت محدود می شود.
سوسن 1402/09/06
مدارک لازم برای ثبت شرکت ایرانی در گرجستان چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. رسید تایید پرداخت هزینه ثبت نام و فرم درخواست ثبت شرکت از جمله مدارک لازم برای ثبت شرکت ایرانی در گرجستان می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب