نماد اعتماد الکترونیکی اینماد

سوالات متداول
1- اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟ اینماد یک نماد و نشان دولتی است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک برای وب سایت ها صادر می شود که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
2- شرایط و مراحل ثبت نام و دریافت اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی چگونه است؟ برای دریافت اینماد، در ابتدا، فرد می بایست نشانی اینترنتی enamad.ir را در مرورگر خود وارد نموده و به صفحه اصلی این سایت وارد شود که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
3- تمدید اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی به چه صورتی است؟ تمدید اینماد در صورتی که شخص تخلفی انجام نداده باشد، به صورت خودکار انجام می شود که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله آمده است.

برای مشاوره نحوه ثبت نام اینماد

برای مشاوره نحوه ثبت نام اینماد

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سمیه 1402/09/13
شرایط و مراحل ثبت نام در این سایت چجوریه؟
پاسخ مشاور: باسلام. برای دریافت اینماد، در ابتدا، فرد می بایست نشانی اینترنتی enamad.ir را در مرورگر خود وارد نموده و به صفحه اصلی این سایت وارد شود که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
ستایش 1402/09/02
تمدید اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی چجوریه؟
پاسخ مشاور: با سلام. تمدید اینماد در صورتی که شخص تخلفی انجام نداده باشد، به صورت خودکار انجام می شود که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله آمده است.
کبری 1402/08/21
آدرس سایت اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی چیه؟
پاسخ مشاور: با سلام. enamad.ir
اکبر 1402/08/21
اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. اینماد یک نماد و نشان دولتی است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک برای وب سایت ها صادر می شود که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب