پذیره نویسی شرکت

سوالات متداول
1- پذیره نویسی شرکت به زبان ساده چیست؟ پذیره نویسی شرکت عبارت است از فرآیند خرید اوراق بهادار از ناشر و یا نماینده قانونی آن و پرداخت وجه کامل آن را تعهد می کند که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله ارائه داده شده است.
2- آیا پذیره نویسی شرکت سود دارد؟ بله، اشخاص از طریق پذیره نویسی در انواع شرکت ها می توانند منفعت و سود بسیاری را به دست بیاورند؛ زیرا محلی مناسب برای سرمایه گذاری می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.
3- مهلت و زمان پذیره نویسی شرکت چه زمانی است؟ مهلت و زمان پذیره نویسی شرکت معمولا سی روز می باشد که البته، با مجوز سازمان بورس قابل تمدید می باشد که جزئیات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.

برای مشاوره اطلاع از نحوه پذیره نویسی شرکت

برای مشاوره اطلاع از نحوه پذیره نویسی شرکت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سینا 1403/06/07
مهلت و زمان پذیره نویسی شرکت کی هست؟
پاسخ مشاور: باسلام. مهلت و زمان پذیره نویسی شرکت معمولا سی روز می باشد که البته، با مجوز سازمان بورس قابل تمدید می باشد که جزئیات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.  
لیلا 1402/09/02
روش های پذیره نویسی شرکت چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. یکی از روش های پذیره نویسی، تعهد پذیره نویسی می باشد که در توضیح آن باید گفت که قرارداد تعهد پذیره نویسی اساسا یک توافق خرید سهام است و به عبارتی اثر اصلی این قرارداد تعهد پذیره نویسی می باشد.
ناصر 1402/08/22
پذیره نویسی سود داره؟
پاسخ مشاور: با سلام. بله
ارغوان 1402/08/11
پذیره نویسی در بورس به چه معنیه؟
پاسخ مشاور: با سلام. در پاسخ به این سوال که پذیره نویسی در بورس یعنی چه؛ باید گفت که این امر، به معنی فرآیند خرید اوراق بهادار از ناشر یا نماینده قانونی او و پرداخت یا تعهد پرداخت وجه کامل آن طبق قرارداد می باشد. همچنین پذیره نویسان با شروع زمان پذیره نویسی می‌ توانند سفارش‌ های خود را در سیستم معاملاتی ثبت کنند و این فرآیند تا زمانی که تمام اوراق مورد نظر شرکت عرضه شوند؛ ادامه پیدا می‌ کند. 
علی 1402/08/04
آیا پذیره نویسی سود دارد؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله، اشخاص از طریق پذیره نویسی در انواع شرکت ها می توانند منفعت و سود بسیاری را به دست بیاورند؛ زیرا محلی مناسب برای سرمایه گذاری می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله بیان شده است.  




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب