ثبت شرکت در خارج از کشور

سوالات متداول
1- مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟ یکی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور دریافت پاسپورت و اقامت موقت و در ادامه آن کسب اقامت دائم کشور مبدا می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله آمده است.
2- مراحل و نحوه ثبت شرکت و شعبه شرکت ایرانی در خارج از کشور چگونه است؟ یش ثبت نام و ثبت مشخصات و نام شرکت و دریافت تسویه ای از وزارت تجارت کشور مقصد و تهیه مدارک مورد نیاز از جمله مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور می باشد که توضیحات بیشتر در این خصوص در متن مقاله آمده است.
3- آیا اقامت و مهاجرت به خارج از کشور از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است؟ بله، در ابتدای امر به متقاضی ثبت شرکت در خارج از کشور، اجازه اقامت موقت و در ادامه؛ چنانچه تجارت او همچنان رو به رشد و فعال باشد، اقامت دائم اعطا خواهد شد که توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه داده شده است.

برای مشاوره شرایط و هزینه ثبت شرکت در خارج

برای مشاوره شرایط و هزینه ثبت شرکت در خارج

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

رضا 1403/05/28
هزینه ثبت شرکت و شعبه شرکت ایرانی در خارج از کشور چیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. مواردی مانند هزینه های تاییدیه وکالت بر اساس کشور مبدا و نوع فعالیت متقاضی متغیر هستند، ولی به طور کلی، برای انجام این امر به سرمایه هنگفتی نیاز نیست. این هزینه ها شامل مواردی مانند هزینه ترجمه مدارک، هزینه اخذ تاییدیه شرکت، هزینه دفتر کار، هزینه افتتاح حساب و هزینه های جاری شرکت مانند حقوق پرسنل می باشد. به طور مثال؛ هزینه های کلی ثبت شرکت در کشور ترکیه حدود 4000 دلار، در کشور اتریش حدود 60000 یورو و یا در کشور آلمان حدود 25000 یورو است. تغییرات مبالغ بر اساس مواردی که ذکر شد؛ نیز می بایست در این زمینه مطمح نظر قرار گیرد.   
هادی 1402/08/20
ارزان ترین و بهترین کشورها برای ثبت شرکت در خارج کدومان؟
پاسخ مشاور: باسلام. در کنار کشور گرجستان، کشور اسپانیا یکی دیگر از کشور های مناسب برای امر سرمایه گذاری و ثبت شرکت است. قوانین این کشور بسیار ساده و پیش پا افتاده می باشد که کار را برای متقاضیان آسان کرده است. همچنین متقاضیان ثبت شرکت در اسپانیا به راحتی می توانند از تسهیلات این کشور استفاده کرده و حتی ویزای شینگن خود را برای ورود به دنیای بزرگ اروپا دریافت کنند.
علی 1402/08/08
میشه برای ثبت شرکت در خارج قرارداد بست؟
پاسخ مشاور: با سلام. بله
پری 1402/07/25
ثبت شرکت در خارج از کشور از طریق موسسات ثبتی هم امکان پذیره؟
پاسخ مشاور: با سلام. بله
پریسا 1402/07/23
اقامت و مهاجرت به خارج از کشور از طریق ثبت شرکت برای همه کشور ها امکان پذیره؟
پاسخ مشاور: با سلام. بستگی به قوانین شرکت مقصد دارد.




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب