مجوز شرکت حمل و نقل

سوالات متداول
1- شرایط دریافت مجوز شرکت حمل و نقل چیست؟ از جمله شرایط لازم برای دریافت مجوز شرکت حمل و نقل عدم بدهی مالیاتی و ارائه مدرک مفاصاحساب پرداخت بیمه است که برای مطالعه جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- مدارک لازم برای دریافت مجوز شرکت حمل و نقل چه می باشد؟ از جمله مدارک لازم برای دریافت مجوز شرکت حمل و نقل، تصویر اساسنامه و تصویر آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت می باشد که برای مطالعه بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- آیا امکان فروش امتیاز و مجوز شرکت حمل و نقل و باربری وجود دارد؟ قانون گذار خرید و فروش امتیاز و مجوز شرکت حمل و نقل و باربری را غیر قانونی اعلام کرده است که برای جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره جزئیات مجوز شرکت حمل و نقل

برای مشاوره جزئیات مجوز شرکت حمل و نقل

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1403/06/24
سلام خرید سهم قانونیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.
نیازی 1403/05/03
تصویر اساسنامه شرکت هم لازمه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.
اسد 1402/08/11
خرید و فروش امتیاز و مجوز باربری امکان پذیره؟
پاسخ مشاور: باسلام. خیر.
هما 1402/08/02
هزینه و قیمت اخذ مجوز شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی زیاده؟
پاسخ مشاور: با سلام. در خصوص هزینه و قیمت اخذ مجوز شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی، نمی توان یک هزینه و قیمت ثابتی را در نظر گرفت، زیرا انواع مختلفی از شرکت های حمل و نقل وجود دارند که هزینه و قیمت هر کدام برای اخذ مجوز متفاوت می باشد. به عنوان مثال مطابق با هزینه و قیمت درج شده در درگاه ملی مجوز های کسب و کار برای اخذ مجوز شرکت حمل و نقل بین شهری مسافر، هزینه آن در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز نسبت به سایر شهرها متفاوت می باشد. بنابراین اشخاص می توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به طور دقیق از هزینه اخذ مجوز شرکت حمل و نقل داخلی مطلع شوند.
ندا 1402/07/23
دریافت مجوز شرکت حمل و نقل بدون ثبت نام در درگاه ملی امکان پذیره؟
پاسخ مشاور: با سلام. در ابتدا باید در ابتدا در سایت درگاه ملی مجوز ها ثبت نام نمود.
اسدی 1402/07/19
فروش امتیاز و مجوز شرکت حمل و نقل و باربری قانونیه؟
پاسخ مشاور: با سلام. خیر.
پروانه 1402/07/13
شرایط دریافت مجوز شرکت حمل و نقل شامل چیا میشه؟
پاسخ مشاور: باسلام. از جمله شرایط لازم برای دریافت مجوز شرکت حمل و نقل عدم بدهی مالیاتی و ارائه مدرک مفاصاحساب پرداخت بیمه است که برای مطالعه جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.  




تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب