ثبت مالکیت معنوی

سوالات متداول
1- مالکیت معنوی چیست؟ حقوق مالکیت معنوی، مزایایی است قانونی، غیر مادی و مربوط به شخصیت پدیدآورنده یک اثر معنوی، که به موجب آن، وی برای همیشه از حمایت های در نظر گرفته شده در قانون، برای خود و محصول فکری تولیدی، بهره مند خواهد شد که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.
2- سامانه مرکز ثبت مالکیت معنوی چه می باشد؟ سایت مرکز مالکیت معنوی به نشانی iripo.ssaa.ir می باشد که خدمات مختلفی را به صورت آنلاین به کاربران ارائه می کند که جزئیات آن در متن مقاله ارائه داده شده است.
3- مراحل و نحوه ثبت نام مالکیت معنوی به چه صورتی است؟ به منظور ثبت مالکیت معنوی، شخص می بایست ابتدا، به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه اداره ثبت علائم تجاری، برند و... که به طور کلی، مرکز مالکیت معنوی نامیده می شود، اقدام نماید که جزئیات آن در متن مقاله ارائه داده شده است.

برای مشاوره پیرامون ثبت مالکیت معنوی

برای مشاوره پیرامون ثبت مالکیت معنوی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

نیما 1403/03/16
مراحل و نحوه ثبت نام مالکیت معنوی به چه نحویه؟
پاسخ مشاور: باسلام. به منظور ثبت مالکیت معنوی، شخص می بایست ابتدا، به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه اداره ثبت علائم تجاری، برند و... که به طور کلی، مرکز مالکیت معنوی نامیده می شود، اقدام نماید که جزئیات آن در متن مقاله ارائه داده شده است.  
پروانه 1402/05/28
اداره ثبت مالکیت معنوی، با اداره ثبت اختراع یکیه؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله
عاطفه 1402/05/18
استعلام ثبت مالکیت معنوی از سایت ثبت شرکت هاست؟
پاسخ مشاور: باسلام بله.
شروین 1402/04/29
استعلام ثبت مالکیت معنوی چجوری انجام میشه؟
پاسخ مشاور: با سلام. ه منظور استعلام ثبت مالکیت معنوی از سایت مرکز مالکیت معنوی، شخص در ابتدا لازم است که آدرس این سایت به نشانی ipm.ssaa.ir را در مرورگر خود وارد نموده که توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه داده شده است.
فاطمه 1402/04/25
استعلام ثبت مالکیت معنوی امکان پذیره؟
پاسخ مشاور: باسلام. بله.
عین. میم 1402/04/25
مالکیت معنوی چیست؟
پاسخ مشاور: باسلام. حقوق مالکیت معنوی، مزایایی است قانونی، غیر مادی و مربوط به شخصیت پدیدآورنده یک اثر معنوی، که به موجب آن، وی برای همیشه از حمایت های در نظر گرفته شده در قانون، برای خود و محصول فکری تولیدی، بهره مند خواهد شد که توضیحات بیشتر در متن مقاله آمده است.